fredag 2 oktober 2009

Berättat på jobbet

Idag har jag berättat för några av mina kollegor på jobbet om att vi skall bli föräldrar om ett par månader. Vilket gensvar! De blev verkligen så super glada för vår skull. Fick även många nyfikna och positiva frågor tillbaka. En kollega sa: "Två pappor!!! Nä vad orättvist, det skulle jag också vilja ha!" Några kollegor blev så glada att de fick glädjetårar. En annan kollega gav mig en kram och sa att det här var det roligaste han hört på hela året. Det var så himla kul att få berätta. Jag berättade även att vi hade genomfört vårt lilla KUB-test och att allt ser bra ut samt om ultraljudsbilderna som nu sitter hemma på kylskåpet. Nu skall jag även tillägga att mina kollegor ställde till med en fantastisk lunch när vi skulle gifta oss för två år sedan. Så jag var väl inte direkt osäker på deras reaktion. Sedan så är jag ju en rätt så öppen person vilket gör att mina kollegor vet hur jag lever mitt liv osv. Men det är i allefall underbart att känna att man har ett så stort stöd från sina kollegor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar